ut och spring!

Det är ju faktiskt lördag så de flesta är lediga och har inga ursäkter till att inte röra på sig! Var uppe runt nio tiden och tog en långtur till Venaspåret! Lite lerigt men sånt får man ta! :)
Angående ev. frågor hur jag tränar osv: Nej jag tränar inte mina ben speciellt mycket, förutom just löpning, när jag tränar styrka så fokuserar jag på armar och mage, så mycket mer muskler på benen har jag ingen lust att bygga upp :) Som sagt räcker det med att springa, kör du med höga ben på crosstrainern bygger det upp väldigt mycket benmuskler också!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har en (2) ursäkt(er): Jag äger inga löparskor och det snöar blöt-snö :(

2012-04-21 @ 12:07:56
URL: http://fuckmekrissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0